Heeft u een klacht over onze dienstverlening?

We doen ons best om u goed te helpen, maar soms gaat er iets mis. Heeft u een klacht over onze service? Laat het ons dan weten. We zullen uw klacht behandelen volgens onze klachtenregeling. We zorgen ervoor dat we uw klacht snel en op een prettige manier oplossen.

 

Klacht indienen per e-mail:

U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar: klachten@dfi-groep.nl. Zorg ervoor dat uw klacht in ieder geval de volgende informatie bevat:

  • Uw volledige naam
  • Uw adres
  • De datum
  • De naam van uw organisatie (als dat van toepassing is)
  • Dossiernummer
  • Een duidelijke omschrijving van de klacht en wat er is gebeurd
  • De datum of periode waarin dit plaatsvond
  • Alle relevante documenten

Klacht indienen per post:
Geeft u de voorkeur aan het indienen van een klacht per post? Stuur dan uw klacht met de hierboven genoemde informatie naar:

DFI Groep
Galvanistraat 1,
6716 AE Ede

Ontevreden over de klachtafhandeling?
Bent u niet tevreden met de manier waarop uw klacht is afgehandeld? Dan kunt u een klacht indienen bij Incassoklacht.nl. Incassoklacht.nl zal uw geschil behandelen volgens hun geschillenregeling.

Lees hier meer over onze klachten en geschillen regeling.